Pomůžeme vám optimalizovat tisk ve vaší společnosti.
Vybereme pro vás nejefektivnější řešení. Nákup, či pronájem nové Xerox tiskárny a následný 100% servis.
Úspora nákladů za nákup multifunkčního zařízení, možnost rozložení splátek do 3, 4 či 5 let dle vašich možností,
bez poplatků za zpracování fixní splátky po celou dobu trvání smlouvy.
Záruka na zařízení po celou dobu trvání smlouvy.
Servisní zajištění součástí smlouvy. Konzultace s obchodním zástupcem zdarma.
Platba nájemného a ostatních služeb je součástí jediného daňového dokladu.
Rádi Vám vytvoříme nabídku na míru – kontaktujte našeho obchodníka!
Naši obchodní konzultanti jsou proškolení odborníci, kteří Vám velmi rádi pomohou při výběru nové tiskárny tak, aby tisk byl efektivnější a náklady nižší.
Pro tisková zařízení značky XEROX nabízíme:
Řízení infrastruktury
a služby na místě
Prvotřídní podpora
přímo u zákazníka
Profesionální instalace a
nastavení tiskového zařízení
Přehledná správa vašich
servisních požadavků
Automatické doplňování
spotřebního materiálu.
FSMA (Full Service Maitenance Activity) smlouva mezi zákazníkem a servisní organizací zahrnuje veškerou servisní péči o zařízení, včetně všech spotřebních materiálů a náhradních dílů potřebných pro provoz stroje vyjádřené v paušálním měsíčním popř. kvartálním poplatku, při určitém dohodnutém limitu kopií.
Naši obchodní konzultanti jsou proškolení odborníci, kteří Vám velmi rádi pomohou při výběru nové tiskárny tak, aby tisk byl efektivnější a náklady nižší.
Úspora nákladů za nákup multifunkčního zařízení, možnost rozložení splátek do 3, 4 či 5 let dle vašich možností, bez poplatků za zpracování fixní splátky po celou dobu trvání smlouvy. Záruka na zařízení po celou dobu trvání smlouvy. Servisní zajištění součástí smlouvy. Konzultace s obchodním zástupcem zdarma. Platba nájemného a ostatních služeb je součástí jediného daňového dokladu.
Rádi Vám vytvoříme nabídku na míru – kontaktujte našeho obchodníka!